简简单单就好了。。。。

Listen to my heart :)

My photo
San Jose, California, United States
简简单单的我, 拥有家人和朋友对我来说是一种福气. 有时侯, 很感性. 有时侯, 很坚强. 有时侯, 很懦弱. 有时侯, 很潇洒. 有时侯, 很大方. 有时侯, 很小气. 有时侯, 很烦躁. 有时侯, 很兴奋. 疼爱人的心, 是我的最爱. 分享我的故事,是我的习惯.

Saturday, June 2, 2007

你我他

歌曲:你我他
歌手:康康 专辑:灰色调

半夜醒来的时候
你离他远走
四方屋里只剩孤寂
电话声响起

你在那里诉说委曲
关于他和你
我在这里一如往昔
说什么都没意义

我和你和他之间的故事
该怎么解释
我爱你你却爱他
他又爱着谁

我和你和他之间的故事
该怎么结束
我痛苦你清楚
他比我幸福比我幸福

你爱上一个不爱你的他
该不该等待

我爱上一个不爱我的你
算不算悲哀

p/s: Just found this song accidentally, and this song remind me of my sinian.
I guess at this moment he is sleeping or having sweet dream.
I know he will understands this song completely.
Hugs hugs. smile smile.
Take care.
Dont's know why Miss you at this moment.
USA TIME 4.33PM.
June 2nd, 2007

5 comments:

Jeannie... said...

嗯,很清晰,很清楚,很有感觉的一首歌....

r3mUs said...

dui...有感觉... 爱了一个不可"爱"的人。。。 痛、痛、痛!

Celine Chang said...

So, we have to find someone who can be loved.
If you ever find it, dont let him/her go away. because it's all about faith.
Good luck.

r3mUs said...

faith... ya wait.. d time come keke`

Jeannie... said...

yes, i agreed... dont ever let him/her go...

<div><a href="http://218.95.101.70:8076//2007ting5/0522/4/2.wma"></a></div>